Lut og lagkage? Det er en sød sprogblomst som jeg ikke har hørt før =) Den maler et billede i mit hoved!
Lutter (ren) lagkage.
Lut og lagkage? Det er en sød sprogblomst som jeg ikke har hørt før =) Den maler et billede i mit hoved!
Lutter (ren) lagkage.
Men vi skal jo have råd til svinebaronerne og skatteundragerne og en bro i ny og næ og set i det lys, er det så ikke ok? /s
Så vil jeg have vaskehal over skattebilletten.
Ja og du ved hvem der slikker hvem og hvor.
Jeg har brugt det til at bemale vikinge-skjold-replika. Hvis man bruger hviden til at "lakere" med, skulle det også blive ret vandtæt men det synes jeg nu også at linolien klarer meget fint. Pigment i øl eller kærnemælk kan også noget men skal males op hvert andet år eller lign.
Mega fedt, gode tips! Jeg fumler også med maling men det har mest været tempera og linolie/pigment men jeg skal stensikkert prøve din opskrift.
Point of order: En yngling er en ung mand, en yndling er en favorit =)
EDIT: Hvis du maler poesi med det, er det så slam-poetry?
The Blade Itself af Joe Abercrombie. Fremragende fantasy.
"Sætter foden ned" er bare en mega grim fordanskning.
Men ingen fører sauerkraut længere =(
Ubuntu på pc, Debian på hjemmeserver.
Ikke noget fancy, jeg gider ikke fedte med detaljerne. Derfor er jeg også svært glad for at have Claude AI som support. Ikke fejlfri men det løser 99% af mine problemer på et minut eller mindre.