this post was submitted on 02 Oct 2025
1 points (100.0% liked)

Música

572 readers
1 users here now

Sala de Bate-Papo (chat room)

musica

founded 3 years ago
MODERATORS
 

como foi sua semaninha?
a minha foi assim:

@musica

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[–] gigiocor@lemmy.eco.br 0 points 8 months ago (1 children)

Ainda na esteira do show, estava ouvindo bastante Judite Neddermann, uma cantora catalã

[–] renata@bolha.one 0 points 8 months ago